2011. május 22., vasárnap

Rhododendron


A virág neve Borka!
( Ők nálam nevet kapnak)
Egy gyönyörű évelő növénnyel vagyok gazdagabb! Ismerőseim szlogenjére szeretnék utalni:
 " Velem akart jönni egy barkács áruházból!"
Nekem sem volt szívem otthagyni ezt a pompás növényt egy vásárlás alkalmával. Véletlenül vettem észre, hogy a polcon kókadozó piros rhododendron gazdára vár. Haldoklott szegény. Már hoztam is magammal. Napról-napra kapott életre nálam. Nem győztem csodálni ahogy magára talált és ontotta a virágokat. Pár nap az elvirágzás után és indul a kertbe a kiszemelt és előkészített helyére. Egy időben kezdi új életét a kertben, egy ekkor szívműtéten  áteső kislánnyal. Ennek a virágnak minden szépségét a sikerre a gyógyulásra és annak emlékére ajánlom fel. Azzal a kívánsággal ültetem el, hogy csak szép és jó jöhet ! Sikeres újjáéledés, új életük boldog kezedetére  emlékeztet majd ez a gyönyörű rhododendron!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése