2012. január 27., péntek

Neszeszer

Nekem is kell egy ilyen, gondoltam magamban amikor megláttam a férjem karácsonyra kapott ajándékát! A neszeszerét. Azért tetszett meg mert állítva lehet belerakodni. Nem folyik ki a tusfürdő, testápoló és utazáskor könnyebb, praktikusabb hurcolászni. Már el is feledkeztem róla, amikor kezembe akadt ez a piros fületlen válltáska.
Ezt a táskát a lányom jó pár éve selejtezte ki. Fidót ebben hodtam dokihoz mikor kicsi volt. A füleket meg valahova már elhasználtam. Milyen jó, hogy megtartottam az alsó részét a táskának! Most szétbontottam, kimostam, cippzárt is kerestem hozzá a bontottak közül. Szabtam, varrtam (meg bontottam, mert nem is olyan egyszerű összeállítani) és van egy csuda klassz neszeszerem! Naggggyon komoly, szerintem szebb mint a férjemé, az anyaga is sokkal jobb.
Szépre sikerült, és most büszke vagyok!



4 megjegyzés:

  1. Vitathatatlanul szebb a Tied! Szuper ez az anyag; színe és mintája egyaránt, jó kedvem támad ha ránézek. A formája pedig valóban nagyon praktikus, jól kihasználható. Újból elkápráztattál! (Fidókának pisze-puszit küldök!:))

    VálaszTörlés
  2. Jobb, mint újkorában! :-))
    Géppel varrtad, nem volt nagyon vastag?

    VálaszTörlés
  3. Ildikom ezt szerintem nem Benedektol kell feltened hanem inkabb egy lappango demontol aki imadja a piros szint :))
    Piszok jol nez ki nagyon ugyit alkottal megint !!

    VálaszTörlés