2012. január 23., hétfő

Könyborító

Az elmúlt héten olló csattogás és varrógép zakatolástól volt hangos a szobám. Sok mindent gyármányoltam. Egy sorsolós játékra készültek a nyeremények. Egyik nyeremény egy borítóval ellátott könyv. A könyv illik a játékhoz a könyvborító pedig a játékhoz és a könyv tartalmához is illik. A keresztszemes képecskét régebben hímeztem és nem is kerülhetett volna méltóbb helyre mint erre a könyvre. Nem készítettem még sosem rátétes dolgot, ez új volt nekem. Remélem tetszik majd a nyertesnek!

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a könyvborító! Nagyon tetszik a keresztszemes hímzéssel készült madárka, és az egész borító összképe.

    VálaszTörlés
  2. Ildikem draga , drukkolok ezerrel hogy en nyerjem meg a konyboritoval ellatott konyvet :)
    Remeljuk hogy ez a szezon konnymentes lesz illetve ha pityergunk akkor az oromtol pityeregjunk ... Juj te, ha lennenek tavasszal vendegeid ugy mondjuk augusztus vegeig az olyan csodalatos lenne :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen Ildi_mama a nyereményt. Csoda szép és most olyan boldog vagyok.:)

    VálaszTörlés