2015. augusztus 19., szerda

Alkalom, avagy megismételhetetlen pillanatok...

A kiránduló, a túrázó, a látványt kedvelő, ha még fényképezni is szeret, (analfabéta módon) az már összetett feladat. Ez vagyok én! Személyemben + 5 dioptriás bifokális szemüveg is társul az élvezethez. Látok amit látok, rohanok a társaim után, esek-kelek, kattogtatok jó sokat, igyekszem megörökíteni a valamit, és utolérni az előlem eltűnt csapatomat. Teljesítek! Tört már csuklóm, vagy épp rám vártak hosszú perceket. Én csak fotózóm, mindent megörökíteni szeretnék. Nekem megéri! Az igazi meglepetések a háttérmunkáim során derülnek ki. Rendezgetés, ekkor jönnek elő az én csodáim. El sem hiszem, hogy azt a fotót én készítettem. Általában idő csúszásban vagyok a feldolgozással,  hónapok múltán nézem át a készített képeket.  A képeim mind valódiak, sosem manipulálom, az enyémek! A személyes találkozást megéltem! Nagy öröm egy-két gyöngyszemre bukkanni. Szerelmem az élővilág, a természet! Az abból elesett, elkapott pillanatok, maga a tökély! Ime a legekből...
Tűzróka, Hortobágy

Szürke gém, Laxenburg-Ausztria

Alpaka, Szaknyér

Strucc, Balatonederics, Afrika Múzeum


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése