2014. augusztus 22., péntek

Válltáska, farmer anyagból

Úgy tartja a mondás, lassan készül mint a Luca széke. Ebből a farmeros elképzelésből jó sok "lucaszéke" elkészült volna. 2011, ekkor már összeférceltem, és a zsebeket is előkészítettem a táska megvarrásához. 2012, a zsebre készített hímzést egy másik farmeros ötlethez felhasználtam:
2013, egy bőrcipő selejtezésekor a virágokat lementettem, valamint egy sínadrág szárából a budmil cipzár is megmenekült. Ezeknek a kincseknek a költözködésünk sem ártott, egy dobozban jöttek az új lakásunkba.
2014-ben, azaz a mai napon, elkészült a válltáska. A fül most egy másik farmerból lett társítva /az eredeti mégis elkallódott/ Hasznos bontott anyag pedig mindig pihen a szekrényben. A kibéleléshez egy régi kabátbélés szolgáltatott anyagot. Sikerült jó pár dolgot újra hasznossá tennem, nem utolsó sorban, van egy pofás és főleg praktikus válltáskám! Belül több zsebet is kialakítottam.  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése