2014. augusztus 24., vasárnap

Szépséges látvány...gólyás alkotás!

Nekem! Valamint a gólya rajongóknak ez a homlokzat festés, maga a csoda!  Ezt a házat véletlenül láttam meg egy utcán. Lipóton áthaladva jó nagy fékezés és tolatás után, kattintottam a képeket. Élethűbbet és környezetbe illő megjelenést nem láttam eddig házon. A kocsiból nem szálltam ki megtekinteni ki az alkotója. A letöltött képek segítettek az azonosításban. FRANZ TRINK, osztrák, művész alkotása. Ezt a festést nem találtam meg a web oldalán, de a művész mint a béke hírnöke, munkáival, festészetével, világhírű. Nagyon örülök, hogy megörökíthettem és megoszthatom. Újra ellátogatok ehhez a házhoz!

2 megjegyzés:

  1. Ildimama draga ez a haz valami csoda..En biza kiszalltam volna a kocsibol ,hogy lassam ki lakik abban a hazikoban es megolelhessem ot :)

    VálaszTörlés
  2. Erre még sor fogok keríteni! Köszi

    VálaszTörlés