2011. november 7., hétfő

Eltelt öt hét

Ma a 36. napja tartom a diétát. Ha bele gondolok, nagyon gyorsan eltelt ez az időszak. A felesleges kilók elfogytak. Vasárnap elővettem egy kedvelt nadrágom amit régóta nem tudtam hordani. Alig hittem el, hogy pont jó. Egy szép passzos pulcsit vettem fel hozzá, úgy mentem a lányomékhoz vendégségbe. Nem maradt el a hatás. Nagyon megdicsértek milyen csinos vagyok! Én meg is toldottam. Büszke is vagyok magamra! 
Valóban fontos volt az az elhatározás, hogy szabaduljak meg a feleslegtől. A diétát jól kiegészíti a rendszeres mozgás. Sokat szobakerékpározok, gyalogolok és tornázom. A kertben is akadt tennivaló. Az előzőeknél lényegesen többet mozogtam mostanában. A közérzetem sokkal jobb és fittnek érzem magam. A kitűzött célt elértem. Hipp-hopp leadtam nyolc kg-t.
Ismét csak biztatni tudom a fogyni szándékozó társaimat, érdemes belevágni a diétába. Jobb csinosnak lenni!
Mai mérlegelési adatok:
  • 60 kg
  • 91 cm pocak bőség
  • 103 cm csípő bőség
Az eredmény összesen amit elértem ezzel a diétával 35 nap alatt:
  • -8 kg.
  • -13 cm pocak bőség
  • -9 cm csípő bőség
A héten még folytatom a diétát és aztán az előírtak szerint vissza állok a normál étrendre.
Ami biztos, nem halmozok fel egyhamar plusz kilókat magamra.

2 megjegyzés:

  1. Ildikem gratulalok.Szoval akkor jovore ha megyek hozzatok akkor nem fagyizol velunk ? de kar de kar :)))) Majd mi megesszuk a te fagyi adagodat is :))
    Nagyon ugyes vagy

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok!!! Szuper teljesítmény!!!!

    VálaszTörlés