2011. november 2., szerda

Eltelt négy hét

Sőt már pár nappal több is. Ez a bejegyzés most azért van jókor mert túl vagyok azon a bizonyos víz napon. Ebben a diétában havonta egyszer víz ivó napot kell tartani. Fogyózó társaim kemény megpróbáltatásnak jelezték ezt a napot. Nekem nem volt ez a nap sem szörnyű. Éhség érzetem egyáltalán nem jelentkezett. A 2,5 l víz legyűrése volt nem egyszerű. Alig akart elfogyni mert szomjas sem voltam. Azért elfogyott estére. Ez is megvolt! A napok telnek tovább. A 29. napon azaz hétfőn, mérlegelés, méricskélés letudva. Már a cél felé haladok. 90 nap diétára  biztosan nincs szükségem. Fogynak a feleslegek. Ime a hétfői adatok:
  • 62 kg
  • 93 cm pocak bőség
  • 104 cm csípő bőség
Eddig -6 kg. A "kinőtt" nadrágok ismét hordhatók!  

1 megjegyzés:

  1. Micsoda eredmények! Hú! Már csak -2 kiló és eléred a célt! :))) Szuper vagy! A pocak és a csípő bőséged is gyönyörűen megy le!Bámulatos, hogy mindezt éhezés nélkül érted el! Gratulálok!
    (Én a hétvégén egy kicsit bűnöztem, mert együtt volt a család... Igyekeztem azért a legkisebb kalóriát "bevinni"...Ennek ellenére eredmény már nálam is van. Köszi!)

    VálaszTörlés