2011. október 24., hétfő

Eltelt három hét

Ma van a 90 napos fogyó kúra  22. napja. Mérlegeléssel indult a reggel. A kilók és a feleslegek lassan csúsznak lefelé. Az automatikus cukrozás és tejszín öntés a kávéba már elmarad. Az étrendben a napok sorrendje is rutinná vált. Magamnak finom és új kajákat kreálok. Zöldség napon zöldségekből, gyümölcs napon gyümölcsökből. A húsos és tésztás napok a legegyszerűbben kivitelezhetők. Ekkor nem kell a férjemnek külön főzni. Kaptam egy isteni ötletet Enikőtől. Turmixolni! Reggelire gyümölcsöt, vagy éppen fincsi zöldség krém leveseket készíteni. Nagggyoon szeretem így elkészítve az adagomat. Most csak jegyzetelem az általam fogyasztott ételeket. A kúra végén összeállítom az én étlapomat.
Az elmúlt héten baráti látogatáson jártunk. Huncutkodtam. (Előre kiszámoltam, hogy "húsevő" napon menjünk! :))
Lássuk a mérleg és mérőszalag adatokat:
  • 63 kg
  • 96 cm pocak bőség
  • 105 cm csípő bőség
Összesen eddig -5 kg. Juj de jó ezt leírni!  

2 megjegyzés:

  1. GRatulalok Ildikem. Olyan csini leszel a jovo evi talalkozon nem is foglak megismerni :)
    HA esetleg a szamitogepen keszited a jegyzeteidet az etlaprol akkor majd dobd at nekem legyszi . En meg nem jutottam el odaig ,hogy elkezdjem annakellenere hogy juj de nagyon kellene nekem is :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok. Hú! -5 kg! Az rengeteg! És a többi számod is szépen alakul! Szuper vagy!

    VálaszTörlés