2011. október 10., hétfő

Eltelt egy hét


Nem is olyan vészes a dolog! Úgy határoztam, hogy 90 napos diétába kezdek. Mindennek a töltött káposzta az oka. Okt.01. úgy jól laktam belőle, hogy az epém feladta a harcot. Másnap alig szédelegtem a GG találkozón. Rá sem bírtam nézni az ott evőkre, pedig finom lángost is ehettem volna. Ha már így alakult, idejét éreztem, hogy leadjam azt a +8 kg-t amit nyugdíjas korom óta fölszedtem. Melinda is inspirált, mert júniushoz képest csinos lett. Átböngésztem a netet, pro és kontra véleményeket. Az induláshoz egy kis jegyzetet gyártottam, hogy kéznél legyen. Legjobb helye a hűtő ajtaján van. Teljesen jó, csak rápillantok:

napi ennivaló
A cukorral kicsit meggyűlt a bajom. Automatikusan nyúltam kávézáskor érte. Ennek is vége!


Nagy eredmény még nincs, de töretlen a kitartásom és a fegyelmem. (Most még!)

Amiből leadni szeretnék:
  • 68 kg
  • 104 cm  pocak bőség
  • 112 cm csípő bőség                               
Irány a cél felé, ami 60 kg. A többi pedig alakul.

3 megjegyzés:

  1. :))))) de jot nevettem a no cukor feliraton :))
    Drukkolok neked , egeszen biztos vagyok benne hogy sikerulni fog csak azokkal a muffinokkal is vigyazz amit olyan finoman tudsz elkesziteni.
    En nem " no cukor" feliratot tettem a szekrenyre hanem kitettem egy sovanykori kepemet a hutore ...O lesz az en inspiraciom :))

    VálaszTörlés
  2. Ó micsoda jó ötleteid vannak! Én már azon nevetek mit szól hozzá a ház ura?

    VálaszTörlés
  3. Amy, tényleg keresek egy régi képet!

    VálaszTörlés