2024. október 1., kedd

Covid...

 Ismét rámtalált. Egy probléma van ezzel az átkozott vírussal, hogy nagyon alattomos. Fogalma sincs az embernek hol szedte össze?

Én meg az a szerencsétlen vagyok, akit most másodszor sikerült kétvállra fektetnie. Már 3. napja lázasan nyomom az ágyat. Rendkívüli módon fáj a torkom, a fejem és az izületeim. Társul hozzá az orrfolyás és lelket tépő köhögés. 

Már az első alkalommal is abban bíztam, hogy 4 oltás után nem leszek annyira beteg. Akkor is pont így gyűrt le.

Most a kezdeti torokkaparás után -nálam ezzel kezdődik- gondoltam, hogy nem lesz vészes! Már saját védettségem is van mert 2023 májusban átestem a covidon. Ez nem jött össze! 

Nincs semmi védettségem. Jött a vírus és győzött!🤧😷

Ui: utánam 4 nappal a férjemen volt a sor. Elkapta tőlem! Ő is pont olyan beteg volt mint első alkalommal voltunk. Annyi, hogy akkor ő volt a kezdő, most pedig fordítva osztoztunk a covidon. 😖


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése