2018. január 28., vasárnap

Két krémes mézes krémes, süti siker!

Eredeti: nosalty recept itt található

Ez a sütemény megérdemli, hogy bekerüljön a posztjaimba. Kicsi változtatással, az eredeti recepttel dolgoztam. Tökéletesre sikerült úgy is!

Történt ugyanis, hogy véletlenül, a tejet is bedolgoztam az alaptészta összeállításnál.
Ketté osztottam a tésztát.
Tej híján, hozzá szitáltam a tészta feléhez a kakaóport, és egy kanál rumaromát is tettem bele. Jól átdolgoztam, szépen egyenletesen bevette az anyagokat. Így készült a két barna lap.

A mázazást, és annak barna díszítését, az a kanálnyi összekapart cukormáz alkotja, ami a tálka alján maradt. Jött az ötlet!
Keverten bele egy kis kakaóport, keresztben vékony csíkokat csurgattam a fehér mázra. Fogpiszkálóval, hossz irányba, oda - vissza, határozottan, kb. 3cm-s sorokat szántottam a mázba. Magától szépen beolvadt a barna minta. Nem kellett egyéb díszítés.

Magam sem hittem, hogy ennyire szépre sikerült! A magassága legalább 8cm, és isteni finom, tortával vetekszik az ízvilága!  Sláger gyanús, hamar elfogyott! 
(Szódabikarbóna helyett, szalalkálit használtam, egyéni opció, mézeseknél ezt szoktam!)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése