2013. január 7., hétfő

Megújult a régi...

A karácsonyi dekoráció lebontása után elfogadható állapotba kellett hozni a nappalit. A fali képet vissza minősítettem a régi állapotába. ( Ennek a fordítottja történt vele karácsonykor, kis hósprayval.) A tölcsér virágtartóból is kikerült a karácsonyi díszítés. Ebben előtte száraz virág volt ami megkopott és a kukában végezte. A tölcsért jobb időkre, épp el akartam pakolni amikor a kezembe került egy régi, bogyókkal teli dekorációs ág. Nem is nézett ki rosszul, gyorsan darabjaira bontottam. Előkerült egy marék műanyag bogyó is a mindenes dobozból. A tölcsérben lévő oázisba pillanatok alatt beszurkáltam az újdonsült díszítőket. Kapott hozzá új szalagot és máris készen a tölcséres csokor! Szerintem jól mutat, az újra hasznosításról pedig rájövök, jó ötlet, hogy átgondolás nélkül nem dobok el semmit! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése