2012. február 10., péntek

A diéta befejezése

Ez a "90 napos diéta"-nak nevezett súly csökkentés, nekem nagyon jó döntés volt!

2012.02.10! Az előírtak alapján teljesítettem a diétát. A kívánt testsúly csökkenést követően normál ebéd és vacsora étkezésre tértem át. A reggeli továbbra is gyümölcs maradt +90 napig!
A végeredmény összegezve:
35 nap alatt leadtam -8 kg-t.  Ez volt a cél!
35+60 nap után megállapítottam, még fogytam -2 kg-ot.
Ma a 35+90 nap után tartom a súlyom.
Összesen az induló 68 kg helyett 58 kg vagyok. 
Nekem sikerült megszabadulni -10 kg-tól.
Nagyszerű, hogy minden régebbi ruházatom jó, sőt van ami nagy is! Az alakom a sok évvel ezelőtti, háj nincs. (Az volt bőven)
A lábaimnak nem kell cipelni +10kg-ot, és sokkal fittebbnek, mozgékonynak érzem magam.
Ismét leírom, nem éheztem és nem sanyargattam magam! Fogyni akartam és vállaltam, hogy mindent végig betartok az előírtak szerint.
Elhatározás, kitartás és fegyelem! Nincs önsajnálat, mert akkor kár belefogni!
A diéta jól működik ha Te is együttműködsz vele! 
Ha kedvet érzel lehet kipróbálni!  Nézz szét itt is!

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok, szuper csaj vagy!!!!

    VálaszTörlés
  2. Először is gratulálok a sikeres diétádhoz, másodszor pedig a részletekbe menő leírásához. Nagyon jók az összefoglalók, az ételekről készült képek ínycsiklandozóak, még annak is jó ajánlat, aki éppen nem fogyózik.
    Az előtte-utána képeken viszont megdöbbentem, hiszen az "előtte" fotónál találkoztunk legutóbb, és akkor nem lehetett észre venni, hogy ennyi plusz lenne rajtad. Az "utána" kép viszont meggyőzött! Gratulálok, nagyon csinos lettél! :))

    VálaszTörlés