2011. augusztus 1., hétfő

Origami

Darányban, a tombola sorsoláson a különdíjak között origami gólyácskák is voltak. Én nem nyertem gólyát, de Amyét jól megcsodáltam. Nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy miként kell elkészíteni, mert nagyon szerettem volna egy ilyen gólyát. A neten sikerült rátalálnom az alkotó elemek hajtogatására. Volt ott pár elkészített mintadarab. Gólya is akadt, de más kinézetű, nekem nem tetszett. Így saját elképzelés szerint, részben emlékezetből rakosgattam össze. A szárnyakhoz fekete papírom nem volt, de a reklám újságokban találtam fekete képeket. Onnan szabtam fekete papírt. Juhééé! Van egy origami gólyám! A sok fogdosástól szinte szürke szegény gólya. A két kis unokám azonnal kézbe veszi, játszik vele. Megígértem ők is kapnak majd. Már ügyesen tudnak papírt hajtogatni, szívesen segítenek. Rengeteg elem kell egy alakzathoz, több 100! Türelem is kell bőven.

1 megjegyzés:

  1. Nem baj Ildikem hogy kicsit szurkes lesz a golya hiszen igazandibol is szurkes a tollazata sokszor :)
    Irigylesre melto a turelmed es a kezugyesseged !!

    VálaszTörlés